17052012

Lång dag idag.
Jag har hunnit med att gå på marknaden, rida två hästar, hem och vila en timma, sedan ut iväg med vovven och mamma. Låång tur.
-
Dagens ridpass med Lucky blev en tur ut i skogen. Barbacka med ett täcke. Idag så var han jätte rolig att rida, eller det är han ju alltid, men han var inte som vanligt. han var super pigg och taggad för att få komma ut. Vägrade inte att gå någon gång. Och han tyckte inte det var läskigt att gå förbi fotbollsplanen när det var träning där. Inte rädd för moppar eller bilar heller. Super nöjd med killen! Bra fart och lite små glädje skutt, gulliga Lucky det.
-
Ridpasset med Kakan var lite segt, men det berodde nog på mig. Jag var väldigt trött, men vi lyckades i allafall att ta oss över några hinder i manegen både med och utan sadel (y) Det possetiva med att rida barbacka är att man får en bra balans, det mindre bra är ju att Kakans ryggrad sticker ut lite så det gör ju liiiite ont ;)
oj så seriös bild..
puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Har börjat med veckans blogg hos mig så om du har lust att vara med så är det bara att checka in! Kram

Direktlänk: http://linneanordqvist.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-vinnare-ny-omgang.html

2012-05-17 @ 22:40:47
URL: http://linneanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0