söndag morgon

Hellu!
Är ni morgontrötta? Det är iaf jag..
Idag får jag väl se vad som händer, men en sak är heeelt säker. Jag ska ut och knäppa några kort på det fina körsbärsträdet. Det blommar just nu. (y)
Ikväll ska jag och min syster åka tillbaka till Grebbestad o hem till mamma.
Meen vänta nu, då är det ju två saker som jag vet att jag ska göra :o Haha aja :)
Tror inte att jag ska till stallet idag. Kanske att jag åker i kväll om vädret lyckas hålla sig stadigt.
Nu ska jag sluta tjata och ni kan återgå till ert vanliga igen :D
puss
och detta är min väääldigt gulliga katt!
Och ja innan ni frågar, han är skelögd.
Och nej, inte hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Sv: Tack och detsamma! Gud vilken härlig katt! Jätte sööt!

2012-05-13 @ 14:54:02
URL: http://myponnyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0