Presentation

Hellu, välkommen till min lilla blogg. Antingen har du väl klickat fel eller så har du blivit tipsad om min blogg, men iaf.
Det är jag som är Stina, 14 år snart 15, yeeey snart vuxen :D
Jag har sjukt dålig humor så ni vet, jag skrattar åt allt..
-
Riding är nog sporten som ligger mig varmt om hjärtat, faktiskt den enda.
Jag vet inte vad jag ska säga, men jag tror väl att det mesta dycker upp med tiden.
Tänkte köra en såndär lista den första vecka så att jag kan hålla igång bloggen.
-
Hästarna på headern är inte mina utan jag sköter dom så det känns faktiskt ibland som dom är mina ;)
Ja, hästen till vänster heter Guidam, också kallad Lucky. Han är en stor D-ponny, runt 8 år. Han är jätte rolig att jobba med och äääälskar att hoppa. Om man skulle beskriva honom med tre ord så skulle de väl vara : busig, glad och nyfiken. - Ah, det känns som Lucky. btw, innan ni frågar, ja han är en valack ;D
-
Och nu ska jag presentera den andra sötnöten. Henne kallar vi för Kakan ^^ Hon är verkligen jätte gullig!
Hon är också D-ponny, fast några cm kortare än Lucky. Kakan är 16 iår och är mycket pigg. Hon älskar också att hoppa, men hon gillar markarbete också :) Henne skulle jag beskriva i tre ord som : pigg, nyfiken och galen! Haha, ja hon kan vara galen lite till och från. Beror helt på vilka dagar det är. Men hon är jätte fin och är enkel att ha med o göra.
-
Det var allt som jag kan komma på just nu i alla fall :D Men här får ni lite bilder.
Bild 1 - Lucky
Bild 2 - Kakan
puss / stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0