måndag

wää, ursäkta!
har inte haft ork eller något för att blogga. Har varit soligt hela förra veckan och super varmt. Mycket bad osv. Dessvärre så har jag nästan inte varit hos hästarna på ett tag, så ja SKA dit antingen imorgon eller på onsdag. Åker kanske dit direkt efter skolan imorgon och tar en tur i paddocken eller i manegen med Kakan. Sedan ska jag försöka ta båda två på onsdag. Men men, man ska ju aldrig vara helt säker när det gäller Sveriges väder...
-
I helgen var jag hos min mycket fina "kusin" Ellen. Hade super skoj med henne och jag fick träffa hennes nya häst, Apollo. Han var jätte fin. Jag fick också träffa lilla Mascot pruppen, som jag alltid gör när jag är där. Men iaf. För er som undrar vem Mascot är så är det Ellens lilla shettis, familjens maskot ;) Han är väldigt stark, eftersom han orkar mig på ca 50 kg och 165 cm lång. Och det gör han fortfarande, jag lovar.
Vi badade också, och i var på marknaden i Strömstad. Mycket folk och många man kände igen, bla. min lärare(mentor) haha.
Hela helgen har varit chill.

~bild i repris~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0