katt och hund

Följer med syster och hennes kompis till Tanumstrand idag. Andra dagen som det är invigning där ;D
Efter det kanske jag tar en tur ut med Kakan. Vädret är iaf stadigt nu :)
Inte så mycket som hänt nu på morgonen. Jo, jag var ute på en tur med Saga och Musse förut. Haha gullig katt som vill följa med ut och prommenera(stavning där ja) Fast det är ju bra för honom, han är ju så fet så förmodligen kommer han väl dö i fettma.. Men iaf, nu är han ute och går varje dag och "busar" med andra katter. Haha.. Busar vet jag inte men han bråkar iaf med dom.
Min lilla prins börjar ju bli gammal. Han blev åtta år 1 maj <3
Fina djur dedär<3

Kommentarer
Postat av: Wilma

Sv. Står i bloggen ;).

Tysk ridponny :)

2012-05-18 @ 12:29:21
URL: http://macintosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0