Dagen ♥

Hej, bad update, veet :(
Dagen blev inte som jag hade tänkt mig men det funkade ändå.
Jag åkte iaf till stallet och där var det mycket folk. Så jag tog bara Kakan idag.
Vi red ute i skogen, myyysigt!
Sen när jag kom hem så åt jag och duschade. Sedan gick jag vidare till mina gulliga vänner här på resö, Amanda och Matilda. Så ja, hela eftermiddagen tillbringades tsm med dom. Men det var inte allt, så häng kvar.
-
fyra av våra andra vänner skulle tälta i natt så jag, Amanda och Matilda bestämde oss för att se hur dom hade det. Jodå, kan säga att det varit en lååång dag. Vi måste ha varit ute i minst 3 timmar eller mer :o Men vi fick ju höra ett o annat..
-
Aja, puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Bra dag med er bästa <3

Men nu vet vi..

2012-05-13 @ 12:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0