Bättre dag

Idag var jag mycket bättre, dvs inte lika förkyld. Det var kort dag i skolan idag, så jag åkte faktiskt till stallet.
Hämtade in Kakan och gjorde hem ren och fin och så tig vi ett ordentligt pass ute i paddocken. Wow, det behövdes för oss båda två. Asså, det var inget märkvärdigt utan jag bara lät henne få skritta mindre och mer fart. Jag fick vara på henne ganska mycket i slutet, och de kan jag förstå.
Så imorgon ska jag dit imorgon igen och göra likadant med Lucky.
I slutet så tog jag av sadeln och tyglarna så fick hon springa lite fritt och busa lite.
Hade uppe ett hinder och en två kombination, vilket hon uppskattade ;)
Aja, jag ska sluta tjata.
Ha det så bra, puss!
Och ja, bilderna är gamla! Vi har inte snö här! ;)


Kommentarer
Postat av: Ellie

Sv: Haha tack :)

2012-05-31 @ 07:58:26
URL: http://rockthisway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0