Sammanfattning

Yeah, min dag var helt chill!
Eftermiddagen/ kvällen tillbringades med glada Göteborgare! Träffade nya tjejer idag, super trevliga och schyssta! BIG LIKE! Träffade Amanda, och det var minst ett år sedan jag såg henne.
Så jadå, det var sjukt kul.
-
Imorgon blir det en snabbretur upp till hästarna, sedan hem och ta vara av det härliga vädret här på västkusten. Haha har previs ösregnat (n)
Men jaaoow, får la se vad som sker imorgon.
Everything kan hända on the ....RESÖÖÖÖÖ. Märks mitt fina VG+ i engelska? ;)
Men vet ni, jag är trött nu, så ska snart sova.
Men ska passa på att säga att Blogg.se, ni kan ta er i röven. Åtminstonde slänga er i väggen. Eran app suger verkligen salami! Yes, känner att ni har lyckats att koma långt här i livet..
-
Ne, nu drar jag!
HörS imorgon! Pusssssssss
Saknar denna katten nu :( älskar dig Musse<3

Kommentarer
Postat av: Z O O M S I S T E R S / matilda ♥

Tjaooo! Vi får ses ikväll då? :)

Svar: Jaa! :D
Stina Meyer

2012-06-23 @ 14:54:19
URL: http://zoomsisters.blogg.se/
Postat av: Z O O M S I S T E R S / matilda ♥

sv: när?

2012-06-23 @ 16:58:59
URL: http://zoomsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0