Min dag!

Ska försöka sammanfatta min dag lite kort.
Klockan tio, upp och äta, ut med Saga+katt.
Halv elva kom farmor och hämtade mig och Elin så vi är på Resö just nu.
Ungefär vid tolv tiden gick jagitu på altanen och solade. Fick lite färg efter sisådär 40 minuter.
Klockan tio över två, prick gick jag till Sara. Eller cyklade.
Sedanfortsatte bi ner mot hamnen och badade. Träffade en massa folk där, då vi var där och tramsade i tre timmar.
Tjugo minuter över sex cyklade jag och pappa iväg till farmor för att käka grillat (y)
Mums, sååå gött!
Någon gång runt sju fortsatte jag bort mot Oljeskär, så jag, Sara och Ebba kunde bada! Hihi skoj!
Efter badet ringde Ellen så gick vi bort till stranden och spelade volleyboll, haha jag suger :(
Och NU är jag hemma och är svin trött!
Är pissigt sur över att blogg.se inte kan fixa dina grejer. Kommer fortfarande inte in på appen...
Jävla skitgrejer -.-'
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0