Lucky, Lucky...

Idag, åkte jag till stallet halv 12. Var hemma lite innan tre.
Men jag måste skriva detta inlägget för att kunna berätta för er hur galen pojken var idag. Tror inte att jag har sett honom såhär galen och busig.
Trog i tyglarna i galoppen, måååånga bocksprång, några stegringar. Bara bus! Lite jobbigt var det ju när han inte lyssnas till nej, så då fick jag hjälpa honom med spöet. Men nejnej, tror ni inte att han ska ta ett högre skutt då?! Haha, tur för den lille busponnyn att jag var beredd på det!
-
Men som helhet av dagens ridpass, så var det en aning annorlunda. Mycket roligt och suveränt när han skulle trava över bommarna. Precis som när jag longerade. Jag stod typ såhär :    0.0 hahahahhahah!
-
Nästa gång jag hittar en hästaffär så måste jag köpa:
Flugspray!!(MÅSTE)
Och flughuva, haha ni fattar :D
Aja kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0