Longering+löshoppnings bilder!

Tjenare! Blogg.se appen kronglar, som vanligt!
Idag har det varit en riktigt chill dag. Vaknade 10, åt frukost och sen ut på en promenad med Saga. Klockan tolv cyklade jag vidare till stallet för att ta hand om Lucky.
Precis som jag sa igår så longerade jag honom, men jag satte upp två hinder också. Så han fick lite löshoppning på köpet. Gud var kul han tyckte det var. Han sprang i över tjugo minuter, sen var han svettig, med tanke på det stekheta vädret :o
Haha, sen så tog jag med mig lite godis ut i hagen för att försöökaa få in Kakan, men nej! Hon måste verkligen avsky mig :(
Men men, hindrena står kvar så om jag inte är där imorgon så kommer jag på lördag och då ska Elin fota (y)
Har inte så mycket mer att säga, eftersom här hemma har det inte hänt ett piss.
Funderade på att bada, men var för trött för det så jag lata mig på soffan och såg på family guy + scrubs och massa annat ;D
-
Imorgon blir det Resö över helgen, och på måndag är jag tillbaka i Grebbestad :D:D
Så jag antar att jag ska gå och packa, och att ni ska fortsätta att leva i verkligheten.
haha puss.
vi talaaaaaz ;)
(bilder ifrån idag)
det finns mer, men eftersom blogg.se är så jääävla efterblivna så dom vägrar ta emot mer bilder -.-
aja kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0