Imorgon så...

... ska jag longera Lucky för första gången. Vet iomfamning han gjort det tidigare med Theres, men inte med mig iaf. Så det ska bli spännande! Ska bara lägga ut två bommar till en början, sedan när det börjar bli bättre(förhoppningsvis) så kommer jag ökaantalet bommar. Så får se om Theres skulle komma ner och hjälpaLeif fixa linan och sådär.
-
Hemma har jag inga större planer, tvätta en jacka ska jag försöka göra, ta någon promenad med Saga. Mja, det gamla vanliga.
-
Torsdag och fredag kommer jag inte vara i stallet. På lördag ska Elin vara med och knäppa några bilder på mig och Lucky när vi hoppar, är det tänkt :)
Får se hur dagarna nästa veck blir, men nu koncentrerar jag mig på morgondagen.
Men ska försöka hålla er uppdaterade imorgon.
Puss mina kära läsare ;)
Blogg.se appen har lagt ner helt och hållet nu :(

Kommentarer
Postat av: Isabella

Jaaaa asså vafan, jag kan komma in på min gamla blogg men inte nya!?!
Det står typ: fel, försök igen, eller nått?
Fan va jag stör mig! :(

Svar: Så är det för mig, fast på appen. Det står fel, försök igen! Skit grejer :(
Stina Meyer

2012-06-19 @ 23:24:22
URL: http://helenaisabella.blogg.se
Postat av: Anne

Hejhej! Jo det är toppen tack:) Sjd? Kramar

2012-06-20 @ 19:16:02
URL: http://enligtannie.blogg.se
Postat av: Marina

Kika in :)

2012-06-22 @ 14:28:14
URL: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0