Förmiddagen

Idag har jag inte gjort ett skit av det jag ska :/ runt 12 smsade Johanna och frågade om jag ville vara med till Moa. Men jo självklart!! Så jag har varit med dom nu framtill tjugo i fyra.
-
Vi var först hos Moa och pratade lite. Sen hick vi till Johanna och käkade pannkakor ^^
Efter det gick vi ner till Isabella som jobbar sin första dag idag (y) Theres var självklart där med ;)
Sedan efter att vi hade varit hos dom och pratat lite så gick vi hem till Johanna igen och kollade på en gammal soaré när dom gick i femman. Haha aawwwwe!!<3
-
Nu ska jag röja upp lite i huset tills mamma och mormor kommer.
Vi hörs säkert ikväll, puss hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Där är ju min gris till hund!! <3

2012-06-20 @ 16:09:05
URL: http://nattstad.se/antiana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0