Dagen och planer

Vaknade runt tio och så gick jag upp och åt frukost med mamma. Sedan åkte jag till stallet för en tur ut på Lucky. Elin var med och tog med Kakan. Super bra att hon kan vara med så att Kakan får lite motion också.
Efter turen så var dom lite svettiga pga det soliga vädret. Så vi gick svampa av dom lite grann.
-
Nu ikväll har jag typ inte gjort något. Åt grillat och så på filmen Switch. Den var typ as konstigt.
-
Imorgon ska blir det en tur upp på morgonen. Får se hur hårt det blir imorgon, men gissar på att Lucky kommer vara lite bråkig. Han är lite morgontrött ;)
Tänkte lägga ut några bommar osv.
Måndag är hästarna lediga och på tisdag ska bara jag och Lucky ta några skutt över lite hinder :)
-
Aja puss


Kommentarer
Postat av: Fanny

sv: Vad härligt för dom! :) Mario ska på bete i fyra veckor ungefär, från slutet på juni till slutet på juli. Under den tiden får han vila helt och bara gå på bete, sedan i slutet på juli hämtar vi hem alla ponnierna och rider igång dom igen :) Så det blir ridning på Mario nån vecka till nu och sedan i augusti :)



Medan Mario är på bete så är ju jag på semester en stor del av tiden så då blir det ingen ridning, annars hade jag fått rida Maraudeur, rider ju honom en gång i veckan också men hade nog fått rida mer om jag varit hemma :)

2012-06-17 @ 11:15:10
URL: http://fawila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0