Morgon pigg häst!

Idag var Lucky underbar! Han kom fram till mig i hagen, så jag slapp gå hela vägen, och det gör han aldrig. Sen så hoppade vi och tiden gick så fort, lixom vips så hade en timma gått! Men jo, hinder.
Jag hade framme ett räcke och en oxer. Åh, vad kul han tyckte det var. Första gången som vi skulle komma på oxern vägrade han och jag hamnade näääästan rack in i hindret, haha :) Andra gågen kom han på för snabbt så han hoppade för tidigt och tog ett förjäävla långt steg... Jag hamnade ovanför sadeln, på halsen :(
Men annars gick det bra. Ska ta honom på en tur i skogen på onsdag.
-
Jo, juste. Jag duschade honom så nu är han ren och fin! :D
vi hörs sen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0