Lördag

Hade tänkt ta en tur till Lucky på lördag. Få på honom lite hopp-utrustning och bygga upp några hinder. Ska bli kul och se vad han säger, har inte haft igång honom på ett tag vilket jag har lite ångest av :( Men ja, jag ska försöka få igång honom och få bort den där jäkla magen!! ÅÅÅH, det stör mig att den bara växer och växer! Den var ju hyfsat borta för ett tag sedan, men nej nej, det var den tiden... Jahop, vi var ju i Stockholm för ett tag sedan, och idag fick vi oväntat besök av Gittan och Fredrik. Haha så ja, syrran fick offra sitt rum inatt. Men vi hörs imorgon(?) Bjuder på en bild på min söta katt Musse som hade klättrat upp i trädet för att impa på grannkatten, också kom han inte ner igen :( Haha fail sötnos !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0