Grebbestad idag

Om jag ska sammanfatta min dag idag har den varit tummen upp. Vaknade runt tio, åt sedan en roadtripp till Tanum med mamma. Sedan hem och föra sig iordning, sen fick mamma gäster och så vi pratade med din lite. Karnevalståget var roligt, haha. Som det alltid är ;) Sen efter tåget gick vi hem, ner till sjöboden och åt räkor plus godis. Gotttttt! Sen smsade Johanna mig så gick jag till henne. Vi var nere i Grebbestad och kollade på alla fulla folk. Haha då himla kul för det är ju några man känner, eller vet vilka det är iaf. Och i vanliga fall är dom skit blyga, men nej inte idag ;) Ja, jag och Johanna fick några nya kompisar, haha eller ja. Fylle-vänner. Jaja, sjukt kul var det, så tack för kvällen alla!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0