Älskar livet just nu!

Hade egentligen väntat mig att jag skulle vara i stallet NU! Men nehe, glömde för det första att sätta klockan plus att jag somnade typ 2 halv 3 igår. Vaknade klockan 5 av att det var så jävla kallt. Då hade ju smarta lilla jag glömt stänga fönstret så det var ju cirka 9-10 grader inne på mitt rum... - Men ja, dagens planer blir iaf att åka till Ellen, min kusin. Hade tänkt stanna tills på fredag ^^ sen så måste jag ringa till pappa och säga att han ska fixa moppen!! WIIIE! Jag och min andra kompis Ellen har ju fått för oss att köra moppe på Resö, istället för att gå hela tiden. Haha önska oss lycka till! - Har inte så mycket att säga om går dagen. Klockan halv 6 kom en jävligt saknad vän hit! Snackade lite och typ mös(heter det så?) med djuren lite. Super mysigt och jag behövde denna kvällen mycket! Vi hörs mina kära vänner och fina bloggläsare! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0