Jobba jobba jobba!

Nästan alla av mina vänner har något slags sommar jobb, men inte jag :( eller jo, ta hand om hästarna och sköta djur hemma osv. Men det är ju inte samma grej. Men iaf, mobbad som jag är så får jag pengar när jag städar, klipper gräset. Tar hand om djur. I princip allt räknas bortsett från sitta vid datan/mobilen och blogga.... :$ Haha, men ja. Jag har redan lyckats samla ihop ett tusen så jag ska bara fortsätta! Ska snart ut och kratta ihop gräset jag klippte igår och sedan mecka med moppen. Vi hörs, chiao:*


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag var samma sommarjobb fast hos mig:3

Svar: hihi gullig du är! Och ja haha^^<3

2012-08-03 @ 14:46:16
URL: http://www.nattstad.se/antiana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0